måndag 19 december 2011

vanlig

Kom precis in efter en liten kvällspromenad med Malte. Det var riktigt härligt faktiskt!

Idag var det första dagen på 8 veckor som vi hade vanliga kärnämnen på skolan. Det har verkligen inte varit helt fel att bara ha praktik och transport i 7 veckor på rak. Fast vi hade inte så jobbig skoldag idag heller..

9.10 - Svenska, kollade på film
10.40 - Lunch
11.20 - Engelska
12.00 - Dans (har dans nu tre dagar på rak innan jul av nån dum anledning!?)
13.30 IV val, transport

Nu ska jag ta och packa ihop lite kläder och sånt så jag kan stanna i Ström från i morgon tills på torsdag/fredag. Var ju tvungen att åka hem idag eftersom jag ska till tandläkaren i morgon. Usch, känner verkligen på mig att jag kommer ha massa hål i tänderna. Huvva, jag som hatar att gå till tandläkaren..

Ska duscha nu och sen blir det till att sova. puss å godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar