lördag 17 december 2011

Hektor från Fagerland

Jag kan ju börjat med att berätta en sak som jag inte har hunnit berätta än, och det är nämligen att jag har blivit hästägare! Den 25 september skrev jag på papperna till en liten 1årig islandshäst hingst som heter Hektor från Fagerland. Har haft honom nu i snart 3 månader och jag är verkligen storm förtjust i honom! Har hunnit kastrera honom också, så nu är han vallack. Tror faktiskt att det kommer att bli riktigt bra de där! Det känns verkligen hur kul som helst att jag till slut, efter att ha haft intresse för hästar i över 10 år, blivit hästägare. Och inte till vilken häst som helst heller, utan en riktigt flott liten kille med kanon stam!

Föresten så har jag hovslagaren varit och verkat honom idag också. Det gick hur bra som helst! Han är så duktig min lilla Hektor ♥

Bjuder på nån liten bild också på lill killen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar