söndag 15 maj 2011

lista


Söndagar är alltid lika roliga, eller? Aja, jag roar mig med att göra en liten lista så länge som jag hittade hos Hanna!

jag har insett att min senaste kyss: var i torsdags
jag har insett att: saker och ting sällan blir så som man tror
jag har lärt mig: att man aldrig ska ta något/någon för givet
jag trodde aldrig att: det skulle bli såhär
jag lyssnar just nu på: Ashley - Escape The Fate
jag pratar: när jag känner för det
jag tycker om: en person just nu
jag avskyr när folk: tror att de vet mer än vad dom egentligen vet
min bästa vän är: nog Jessica Bredin. Fast jag har många väldigt bra vänner
min första bästavän heter: Agnes Färdvall
kärleken kan: göra en förvirrad
bästa tiden i mitt liv var: - återkommer med svar när jag är död.
jag har misst: bland annat min farbror :(
om jag fick en sak i hela världen: så skulle jag inte veta vad jag skulle välja
jag är: jävligt less
när jag borstar tänderna: så bortstar jag tänderna?
när jag lagar mat: så blir det oftast nudlar
jag tänder på: dig
det sexigaste yrket är: crossförare typ (om det räknas som yrke)
jag är rädd för: att mista någon av mina nära. och spindlar å insekter
den värsta känslan är: ångest, rädsla, oro
den bästa känslan är: när man är riktigt jävla lycklig
jag är bäst på: att inte vara bäst på något speciellt
jag är sämst på: en hel del saker
om jag var ett djur skulle jag vara: en räka
jag kommer alltid att vara: cecilia eriksson
det finaste som finns är: att ha folk som bryr sig om
i sommar: ska jag förhoppningsvis jobba och ha riktigt jävla roligt
sist jag grät var: i onsdags kväll
jag kan: nog göra vad som helst, bara jag verkligen vill
jag kan inte: komma på något att skriva
när jag vill tänka går jag: ut och går och/eller lyssnar på musik
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka
min mobiltelefon är: ful
när jag vaknar på morgonen: så kollar jag vad klockan är
innan jag går och lägger mej: så borstar jag tänderna
just nu tänker jag på: att jag ska byta låt
bebisar är: bland det sötaste som finns!
idag har jag: inte gjort så speciellt mycket
ikväll ska jag: gå ut och gå med mamma och plugga lite
imorgon kommer jag: att vara på skolan
jag vill verkligen: att den här veckan ska gå fort

någon som:
du litar på: ingen, iaf inte till 100 %
du har blivit besviken på: det är en del
du tycker är snygg: några stycken
du är kär i: vet inte riktigt ifall jag är kär eller inte
du älskar: familjen och de närmsta vännerna
du ser upp till: farmor
du tycker är jobbig: olika personer vid olika tillfällen
du tycker är omtänksam: många!
du saknar: *
du saknar att umgås med: Agnes
du aldrig skulle kunna leva utan: familjen!
har uppfostrat dig: mamma och pappa
alltid gör dig glad: Jessica
du inte har kännt länge men betyder: Jessica Bredin
som har härligt skratt: sgabbe kanske
du har känns längst: Agnes
är duktig i någon sport: syster och bror
du alltid har roligt med: många!
du har många fina minnen med: Linda
är din bästa killkompis: det är en del. men johan, elis, jocke, oskar mfl.
du litar på mest utav dina killkompisar: elis kanske


ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: båda
cider eller öl: öl
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: surt
frysa ihjäl eller brinna upp: frysa ihjäl
fest eller myskväll: båda
tv eller data: datorn
mat eller godis: mat och godis
alkohol eller läsk: beror på tillfället
bilddagboken eller lunarstorm: inget
sova med lampa tänd eller släckt: helt släckt
skola eller lov: lov
pratglad eller tyst: pratglad med inslag av tystnad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar