tisdag 31 maj 2011

klaga

Varning för ett gnälligt inlägg, som bara går ut på att klaga.

Har blivit stört förkyld helt plötsligt. Eller, jag har varit lite halv förkyld i ungefär en vecka nu. Fast jag tror faktiskt att det är pollen allergin som har slagit till igen. Men som tur är så har jag tabletter, så att det blir lite bättre iaf..

Ångrar grymt mycket att jag for på skolan i morse. Spelade kubb i typ en timme och sen fick man gå på lunch. Egentligen så skulle men göra någon aktivitet på eftermiddagen också, men jag tog och for hem istället. Inte fan var jag då tänkt att spela kubb igen, speciellt inte när det regnar. Så jag tog bussen hem kl 11.35. Gått i regnet upp till pappas jobb har jag gjort också, så nu lä jag ju bli ännu mer förkyld..

Usch, fy och blä. Så känns det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar