lördag 28 maj 2011

dela

Delar med mig av ett litet inlägg om hur dagen har varit. Har tagit en del bilder också, men eftersom jag inte har nån sladd till telen här så får ni kanske se dom någon annan gång.

Idag så har jag och familjen byggt en brygga, iaf en del av den. Eller det var mest pappa som gjorde allt, och jag skruvade fast alla skruvar med skruvdragaren.

Till middag så åt vi grillat, potatisgratäng och en jätte god sallad, inte helt fel faktiskt!

Nyss så har jag varit ute och kört lite bil runt om i skogarna här omkring i jakt på att få se någon björn. Men icke att vi fick se någon. Vi fick bara se en räv och en björnskit.. och typ 100 tranor.

Pratade även med bästaste Jessica nyss. Vi insåg att vi inte hade umgåtts någe på hela förra veckan. Skandal! Men på måndag så har vi bestämt dejt i alla fall! Saknar ju min lilla kissemiss :')

Näe, nu får det vara nog för idag. pussåhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar