måndag 14 februari 2011

alla hjärtansdag?

Slutade 11.50 idag så jag sitter just nu hemma och kikar på Disney Channel..

Blev just ihåg kommen om att det är alla hjärtansdag idag. Alltså, jag förstår mig inte riktigt på vad som är så speciellt med den här dagen? Visst, om man har någon att dela den med så kanske den blir lite mer speciell. Men för oss som är singlar så är den ju ganska värdelös egentligen. Iofs så kan man ju skänka alla runt omkrig en omtanke och visa sin kärlek till sina nära och kära. Men det kan man ju göra vilken dag som helst. Aja, glad alla hjärtans dag på er, eller vad man säger!

Fast nu kom jag på en sak som är ganska bra med den här dagen. Och det är att jag fick min tröja ifrån Junkyard idag! Och jag kan ju låtsas att det är någon hemlig beundrare som har gett mig den i present. Ja, det ska jag minsann låtsas. Då blev det genast mycket roligare! :D

Nä, nu ska jag ta mig lite kaffe i brist på annat och kolla på Top model som börjar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar