torsdag 10 februari 2011

krig

Ännu en skoldag avklarad. Sovmorgon också till på köpet. Har dock inte hänt något direkt speciellt på skolan. Eller jag och dennis hade lite krig. Det började med att han ritade en skoter på tavlan, då skulle jag också rita en superskoter (fast den liknade en ren). Då ritade dennis över den så då tog jag och sudda bort halva hans skoter. Och då, då blev dennis arg och sa att jag hade förstört hans skoter och jagade mej i ett försök på att måla mig i ansiktet. Tillslut så trängde han in mig i ett hörn och ritade ett streck på min kind.. Fast efter ett tag så skakade vi hand och blev vänner igen. Inte för att det höll så speciellt länge men..

Just nu så sitter jag och försöker att jobba lite i fordonsboken. Kan inte påstå att det blir så mycket gjort eftersom jag sitter med datorn istället och har en massa tankar som far runt i huvudet på mig..

Btw så är det världens snöyra här! Hade hoppats på att det skulle lugna ner sig lite så att jag kan gå ut och rida. Ska i alla fall ut alldeles snart och ta in Jara för natten, så jag får se hur det går med ridningen. (Har faktiskt motionerat henne varje dag den här veckan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar