söndag 6 februari 2011

finbesök

Ojdå, det var visst tre dagar sen jag skrev. Man kanske inte ska skriva så ofta. Eller?

Helgen har i alla fall varit riktigt bra. I fredags eftermiddag på kom Tessan och Mli och hälsade på mig och blev kvar tills idag. Vi har haft det riktigt mysigt och tittat på massor med filmer och ätit massa gott. Tre stycken honungsmeloner har vi fått i oss oxå! Sååå gott! Fast idag har vi till och med varit ganska aktiv. Vi har nämligen mockat hela stallet. Och inte var det lätt heller när all skit var fastfrusen. Men efter nån timme så var vi klar. Stort tack för hjälpen tjejer! Det hade nog tagit flera dagar för mig om jag hade varit själv.

Just nu så sitter jag hemma hos mig och har nyss ätit middag. Måste säga att jag har saknat familjen min lite, trots att jag träffade dom senast i fredags. Var först tänkt att sova hemma i natt men tror nog att jag åker tillbaka till gården lite senare ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar