tisdag 1 februari 2011

ångest

Har fortfarande feber, dock lite midre iaf. Så det är tur. Rent allmänt så känner jag mig svag. Tror nästan att det är all hostning som har tagit min kraft.
Jag stannde hemma idag men det blev till att kliva upp hyfsat tidigt ändå, eftersom Rocky inte blev utsläppt någe i morse av Jessica så satt han och gnällde tills jag gick ner och släppte ut honom. Mat ville han också ha.

Får världens ångest av att ligga och vara sjuk. Känns som om jag blir efter med allting. Framför allt i stallet. Jag som hade tänkt att hålla igång Jara varje dag, kommer ju inte så långt med den planen när jag ligger i feber. Dessutom så skulle det verkligen ha mockats i stallet nu när det är plus grader ute, så att all skit inte är fast fruset. Och sist men inte minst så har det rasat en massa snö från stalltaket, just där öppningen till hagen är. Så där måste man skotta rejält nu för att ta sig ut.

Nä, nu ska jag sluta och gnälla och hoppas på att jag blir frisk istället. Så jag kan ta tag i allt ute i stallet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar