torsdag 17 maj 2012

regnrusk


tjeeeena!
I morse när jag vaknade och tittade ut så kunde jag inte bli annat än deprimerad när jag såg hur regnet öste ner. Ville bara somna om och inte kliva upp någe mer! Men istället tog jag och klev upp och for bort till Irja. Sen så trotsade vi regnet och var ute mest hela dagen och lagade hagar och flyttade på massa hästar å grejade på. Så det var skönt att få de gjort i alla fall! I morgon blir det till att fortsätta att laga hagar och sen hämta hem Hektor och smågrabbarna :)

Nu när jag satt och kikade bland lite bilder och dokument så hittade jag mitt otroligt "fina" tal i från 9an. För när jag gick i 9an så var vi tvungen att skriva ett tal om ett valfritt ämne och sedan  läsa upp det inför klassen i visst många minuter. Seriös som jag är så tog jag och skrev ett tal om en räka. Wtf tänkte nog dom flesta. Men jag lyckades faktiskt bli delad 3a om jag inte minns det helt fel! haha..
Undra om jag ska ta och lägga upp de talet här på bloggen så ni får se hur otroligt gulligt de va? Fast de törs jag nog inte ;)

Bjuder på en gammal bild på Fifa! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar